Bayanlar sezeryan olalı 1 ay oldu 3. Sezeryanım iç dikişlerim hala ağrıyor öyle dayanılmayacak bir ağrı değil ama hala ağrı sızlama var diğer 2 dogumumda böyle birşey olmamıştı hemen ayaklandım bundada 4. Gün ayaktaydm her işimi kendim yapmaya başladm ama dikişlerm niye ağrır ki 🥺 kontrole gidecem ama benle aynı durumda olan varmı iç dikişler kavuşmamış olabilr mi acaba