MavininTonu Merhaba, bu çeyrek mi yarım mı? Ne oluyor tam olarak? Arkadaşım doğum günümde taktı yarında görümcemin oğlunun doğum günü ona göre takacam ya bundan yada elimdeki daha küçüğünden?
isimsiz___ MavininTonu bence çeyrek bende yarım bileklik var daha büyük gibi duruyor ama yüne de emin olmadan verme 😂😂😂
cocomelon33 MavininTonu doğum gününde çeyrek takılır mı yaa😁çok gelmez mi ?doğumunda taktıysan fazla sanki doğum günü için