Bugün kreşe gittim hocayla konuşmak için bahçe serindi oraya indik. bahçede iki tane köpek vardı. kızımı kucağımdan indirdim inanın saniyelik oldu. diğer çocuğumla uğraşırken arkamı dönmemle köpeklerin ikisi kızımın yüzünü biri de ayak bileklerini yalıyordu. Hemen kucağıma aldım yüzünü ayağını yıkadım. ama içim rahat değil. mikrof kapmaz değilmi kızlar. yanlış anlaşılmasın hayvanları severim ama eliyemem bende bir fobi olmuş..