Umutsuzvaka Hiç zor değil inan bana. Ekmek ısırırken çıt braket kırılıyor. Sakız çiğnerken,jelibon ve yumuşak şeker yerken. Yasak zaten yenmiyor derseniz evet yenmemeli kıracağı için ama yiyoruz işte kırılıyor 😂 Ben erik yerken kırılmıştı kütür kütür yiyordum bir baktım tel sallanıyor boşta kalmış,penseyle kesti babam ağzımdan çünkü dokyorumdan 1500 km uzaktaydım. Tedavim bitti. Diş teli kullananlara tavsiyem var sonrasında plaklarınızı takmayı ihmal etmeyin dişler bozuluyor nerden bildiğimi sormayın 😭