Meltemingo bende kış için 2 yaşında ki oğluma alış veriş yaptım bu senenin kıyafetleri çok güzel.. Her zaman tercih ettiğim bir mağaza dir diyebilirim ürünlerin kalıpları büyük oluyor genel de ben gecen sene aldığım kislijklari yeni gibi bu sene de gönül rahatlığıyla giydirebilirim gerçekten cok kaliteli diyebilirim en azından kendi aldığım ürünler