Gozdee6868 sankı benı anlatmıssın bende uc gun oldu turkıyeden gelelı orda hastalandı burun akıntısı oksuruk vardı doktorumuz pazartesı gelıyor turkıyede prospandıye bı surup var onu aldım ama bence oksuregı kesmemek gerkıyorkı balgamı atsın sımdı balgamı kaldı ıns onuda atarız