zehranurisiker Kızlar normal doğum yaptım 5 gün önce alt tarfıma atılan dikişler çok kaşınıyor ve yanıyor normal mi dikişlerimde patlama olmadı hiç ama
Felek Kaşınıyorsa iyileşiyor canım benim de öyleydi sonra 10. Günmuydu 7. Günmuydu dikilser eridi tamamen iyileşti hala arada yanma oluyor ama çok değil