Deletedmom_58 Babasını doğurmuşum resmen. Hayır yani kız dediğin anasına benzemez mi yahu 😅 Hamileyken sürekli bir fenomenin kızına baktım gamze konusunda bi tık ona benzedi, aynada kendime bol bol baktım bana benzesin diye, Ama teknik bir hata oldu 🤣🤣
Yasemin34 Deletedmom_58 benim kızım ilk doğdunda bana benzemiyordu babası halası tüm erkek tarafının sülalesine benzettiler🤣şuan 10 yasına giriyor gümbür gümbür bana benziyor 🤣çok güzel kızım her gören ayni sen diyor bende oh be diyorum
lalbg Deletedmom_58 doğumhanede doktorum “bu kadar mı seviyosun kocanı klonlamışsın resmen” demişti. Şimdi aynı ben😂
lalbg Deletedmom_58 hahshshs amin😂 ama kocam da benim gözümde brad pitt olduğu için (altını çiziyorum benim gözümde öyle) kızım babasına benzese de sorun yapmam. Sonuçta aşık olduğum adam😊
Nilunas Deletedmom_58 benim kız doğduğunda babasının küçüklüğünün tıpatıp aynısıydı bir taraftan da benim babama benziyordu büyüdükçe bana döndü şuan her gören senin tıpkın der 13 aylık kızım minik aynam🥰
Esdoel Deletedmom_58 valla bı arkadsimin kızı var aynı babası ikizi gibi sadece saç farkı var kız 4 yaşında hala aynı değişmedi 😂
Cazott Deletedmom_58 sezeryandan çıkar çıkmaz eşimin dediği şey çok güzel kızımız ayni bana benziyor 😂 gerçekten de aşırı benziyordu 19 aylık şuan herkes bana benzetiyor eşimde dahil 😆
Deletedmom_73 Deletedmom_58 Kızım ilk doğduğunda herkes eşime benzetiyordu sadece gözleri burnu bana benziyor iyiki benim gibi gara bir kız olmadı gerçi babası da öyle ama 😂 beyaz tenli Allah’tan eşimin tarafına benziyor.