GBU bazı aşılar takvim yaşına gore yapılıyor. İlla doğumun üzerinden 365 gün geçmesi gerekiyor olabilir. Sistemsel bir şey bu. Asi 360 gün sonra da yapılabilir ama sistem 365 gün geçmedikçe aşıyı tanimlamiyor ve siz gitseniz bile yapmıyorlar. He 1.yas aşılarında böyle bir durum var mı bilmiyorum