Hurinur03 Kızlar 14 gün önce sezeryan ile doğum yaptım çok şükür iyileştim ama bugün iç çamaşirim kesik bölgesine gelmişti minik bir ıslanma olmuş yara bölgesinde bende iltihaplanmasından korkuyorum 😦 sizdede böyle oldu mu
1prens1prensess Hurinur03 bende 2.sezsryanımda yaşamıştım 20gün falandı iç çamaşırımda ıslaklık fark ettim çok küçük şekilde acile gittim doktor çok hafif dikişlerin açılma yaptığını sötlemişti kan istedi enfeksiyon için kanımdada enfeksşyon çıkmıştı 1 hafta daha antibiyotik kullandım bide sabah akiam batikonla pansuman yapmamı söylemişti yapa yapa geçti
Hurinur03 1prens1prensess peki sizden kan pıhtısı tarzında kanama geldi mi acaba son 3 4 gündür pıhtı görüyorum pedim de bu arada kaç gün temizlediniz batikonla
1prens1prensess Hurinur03 geldi 2.de 3 hafta kadar pamsumana devam ettim korkudan😂3.de 1 hafta kullandım sdce