Kızım 7,5 aylık yüzünde isilik gibi şeyler var salyaları çok akıyor gözlerini falan kaşırken yüzüne yayıyor ister istemez salyalarını ellerini yüzüne sürüyor yada ağzına koyduktan sonra. Geçer mi acaba ne yapmam lazım hala dişi de çıkmadı zaten. Bu salyalar ne zaman biter ?