ayseeeasln21 melosta dün acile gittik ama hicbirsey yapmadılar rota ve covit olabilir dediler ishal olduğunu söyledim 10 15 kez alt değiştirme yaparsanız gelin serum takalim dedi başka ilçeye yollamıştı ama kızım çok kötü durumda olduğu için gidemedik
melosta ayseeeasln21 acilde bşy yapmıyolar en güzeli çocuk doktorunun görmesi bir an önce iyileşsinler kuzular
ayseeeasln21 Nursemommm hicbirsey yemiyor ki 2 gündür ve aynı zamanda ishal dün acile gittik rota veya covit olabilir ama test burda olmuyor dedi . Yarın özel hastaneye randevu aldım artık
ayseeeasln21 melosta Maalesef yapmadı . Kan tahlili yapar diye veya serum takar diye götürdüm ama maalesef 😔😔 bez sayısı 10 15 i goricek o zamana kadar bişey yapamam diyor ne manaysa
melosta ayseeeasln21 iyice sıvı kaybetmedikce ellemiyolar bile ateş durumu nasıl peki bizim çocuk dr ateşlerin aralığı uzadıysa ilaçlık değildir diyordu mesela sabah oldu sonra 7 8 saat sonra olursa.
ayseeeasln21 melosta bugün gün içinde çıkmadı ama dün çok vardı aşırı halsizlik iştahsızlık var sadece
melosta ayseeeasln21 ateş yordu belki de yemedikçe de halsizleşti. Güzel bşy uzun bir süre çıkmaması. Zamanla toparlar inşallah
Kaymaklibiskuvi ayseeeasln21 verilen ilaç enfeksiyon sebebine etki etmiyor olabilir kültür bakılıp ona göre ilaç verilse daha etkili bir tedavi olur