gamzefarhadov Herkese merhaba , uçak yolculugu ile deneyimi olanlardan bilgi almak istiyorum ayın ortasında yurtdışı uçuşumuz olacak yurtiçine göre daha dikkat ediyorlar bebek maması için 710 ml termosu çantada kabul ederler mi ?