Gulsah_26Y mama kabız yapabilir ama bebekler daha çok vücutlarını tam olarak nasıl kullanacaklarını bilmediğinden kaka yaparken çok zorlanıyorlar. Eğer kabız değilse korkmayın. Kabız gidiyorsa 1-2 dama mamasına zeytinyağı damlatırsınız. Bize doktorumuz bu şekilde önermişti. Şimdi 10 aylık olmak üzereyiz