Kızım 4 gün sonra 7 aylık olacak🤲 bu zamana kadar uzun gündüz uykusu hiç olmadı. En uzunu yarım saattir. Her yolu denedim hiç dönüş alamadım. Gece uykusu sıkıntılıydı onu 2. Aya girerken düzeltmiştim. 1,5 aydır gece uykusuda sıkıntılı olmaya başladı ama şükür yine uyuyor. 14.00 te emmeye başladı. Yarım saat sürdü (memede uyuyor) yatırdım ama hâlâ gözleri açıktı(aktif uykuda yani) . 15 dk belkide öyle pış pışladım. Göz kapaklarını, kaşlarını okşadım iyice dalsın diye. Uyudu Yarım saat sonra uyandı emdi. Uyudu. Yine uyandı. Yattığı yerden pış pışladım. Yine uyandı ağladı kucağımda uyuttum. Yani bir şekilde uykuya geri döndürdüm. Birkaç gündür bu şekildeyiz.( öncesinde çok çok nadir geri uyurdu o da 10dk) Bu 2. Uykusu önceki yarım saat sürdü. Bazen 3 uyku bazen 2 uyku yapıyor. Diş Çıkıyoruz ve hafif burun tıkanıklığı öksürüğü var ( onu rahatlatmak için her şeyi yapıyorum) biraz uzun oldu sanırım. Kusura bakmayın. Sizler bu şekilde(bir şekilde) uyku saatlerini uzatabildiniz mi?az önce uyandı (16.30)