Ftmsnny Oglunasikbiranne08 doğdukları andan itibaren görüyorlar ama siyah beyaz ve flu halde 3. Aya doğru netleşmeye başlıyor
Zumraderya Oglunasikbiranne08 2 aylık bile degilken hareketleri takip edebilir anneyi görebilir kızimda böyleydi yani her çocuk aynı mı bilmiyorum tabi..ben odadan cikana kadar bakar bana
Deletedmom55 Oglunasikbiranne08 benimde 37 günlük bakıyor gülüyor bana oda da sessizce dolaş bakalım takip edecek mi
Oglunasikbiranne08 Ftmsnny tamam cnm sağol. Beni ne zaman görür diye merak ediyordum. Daha var zamanı demek ki
Nevsevmom 2 oldu mu tepki vermeye başlıyorlar canım seni görüyor gördü mü gülüyor ağzına bakıyor laf vercek mi diye kendi kendine söyleniyor az kalmış sizede benim kızın ağzında bi dolu laf 2 ay 9 günlük 😂
Oglunasikbiranne08 Zumraderya kucağıma alıyorum bazen onunla konuşuyorum mesela. Ağzını açıp bana bakıyor. Görüyor mudur acaba. Pek anlamıyorum da 😊
Oglunasikbiranne08 Deletedmom55 takip etmiyor canım da kucağıma alıp onunla konuştuğum zaman bana bakıyor dikkatlice.
Zumraderya Oglunasikbiranne08 bana görüyor gibi geliyor ne kadar insanlar 3.ayina kadar göremez desede🤣🤣