2prenses Lansinoh kullandım hastaneden çıkınca ama elektrikli değil manuel. ilk başlarda olmuyo sanıyordum ama o sütümün azlığından kaynaklıymış sütüm arttıkça fışş fışşş geliyodu canım öneriririm. Fiyatı da uygundu.
bebegimomer 2prenses sayfanızdan gördüm de bebeğiniz yaklaşık 2 aylikmis. 2 aylık bebeğiniz için bir öğünlük sütü kaç dakikada sağıyorsunuz acaba? 2 aylık olunca ise başlayacağım bana da lazım sağma makinası.
Mltmokty [bilinmeyen] aventin ki en iyisi dediler çok araştırdık elektrikli olanı aldık çekim gücü çok iyi ve çekmeden uç çıkarma özelliğide var
Larenmerve Lansinoh elektırıklı ikili aldım biblron olma ozellıgı var e bebekte 360 tl eczanede tanıdıgınız varsa depo fıyatına alabılırsınız ben 240 a aldım cok memnunum cantasıda ıcınde hedıye
2prenses bebegimomer canım şuan sağmıyorum emziriyorum. Doğumdan sonra bebeğimi yoğun bakıma almışlardı o süre zardında sağdım 3 gün
Mom09 [bilinmeyen] açıkcası bende en iyisini alayım dedim ama çalışmayacağım için ilk zamanlar göğüsleri rahatlatmak için kullanıcam dedim ve baby plus un teklisini aldım ebebkte100 tl işimi gördü hatta göğüs uçlarımı bile çıkarttı