-22nida Doyuyorsa vermeyin derim. Doymuyorsa tabii ki verin, aç kalacak hali yok :) Çişli bez sayısı ve kilo alımına bakılıyor bunun için. Bunlarda sorun yoksa mamaya da gerek yok. İlk birkaç hafta bizde mama kullandık, günde bir iki defa 30 ml, bazı günler hiç gerek duymadık. Sezaryen oldum, benim hemen sütüm gelmedi. Biraz da acemilik, yeni annelik, sütüm az geliyor yetmeyecek diye strese girdim. Ne zaman ki benim sütüm yetiyor diyip ya doymuyorsa stresini bıraktım, o zaman sütüm arttı. Stres doğrudan etkiliyor. Rahat olun, benim sütüm yetecek diyin, önce kendiniz inanın buna. Çok gördüm şunları şunları yiyip o kadar kilo aldım ama sütüm artmadı diyen anne. Her şey yemekle de olmuyor bence. Önerilen şey bol su ve sık emzirmek. İmkanınız varsa emzirme sonraları sağmak. Ben tahin helvası da tüketiyorum ama katkısı ne kadar var bilmiyorum tadı hoşuma gittiği için yiyorum :) Birde sabah erkenden kalkıyoruz bebişle. Kim kahvaltı hazırlayacak bu saatte şimdi diye düşündüğüm ama enerjiye de ihtiyaç duyduğum için pratik oluyor. Onun dışında ekstra bir şey yapmıyorum. İnşallah işinize yarar 🌸