Ormanmeyveli 2 ay önce doğum yaptım ve yaklaşık 20 gün boyunca çok yoğun olumsuz duygular hissettim. Hiç unutmuyorum annelik hani güzel bir duyguydu bana öyle demişlerdi diye hüngür hüngür ağladığımı.. Bu hep böyle devam mı edecek sanıyordum. Ya hep öyle devam etmiyor ya da alışıyorsun bilmiyorum ama sonrasında inan bu olumsuz duyguları hissetmiyorsun. bebeğim şu an kolik bebek olmasına rağmen ilk zamanlardaki kadar zorlanmıyorum. Lohusalıkta bol bol dinlenmeyi ihmal etmeyin,gerekirse sütünüzü sağın sizin yerinize birileri beslesin bebeğinizi gece siz o aralarda dinlenin. Dinlenmek ruhunuza iyi gelecektir 🌸