Minikinmomu ilk hamilelikte kanamam olmadı ama ikinci de oldu. İlkinde iştahım cok açılmıştı ikinci de çok kapandı hiç bi şey yiyemez oldum. İlkinde ağırlarım cok azdı ikincide sürekli kasık agrısı karın agrısı yaşadım ☺️ Bence her hamilelik kendine özgü , korkuyorsunuz biliyorum ben cok rahat bir hamilelik geçiririm ilki çok rahattı diyordum ama öyle olmadı , her hamilelik kendine özgü. İnsallah sağlıklı mutlu güzel bir hamilelik olur 🙏🏻🌸