Sevoo__066 mrb arkadaslar 47gunluk bebegm var emziriyorum ve mama veriyorum sacimi boyatmamda sikinti olurmu veya btkisel boya oneriniz varmi
Berenarya Sevoo__066 yapmayın bence benim saçım da beyaz çok ama sütten kesene kadar yapmayacam ki yapmasam da gratiste var doğal boyalar