Aslanannesi2 Kızlar bebekleriniz kaç kg bi kaç gün sonra doktor kontrolümüz var bende merak ediyorum😊
Tomvejery Aslanannesi2 10 kilo oglum ama herseyi yer cok sukur kilosu normal seyirde demişti hemsire o yüzden hiç takmadım abisi de minyon bende minyonum genetik biraz. karnı tok olsun zayıf olsun 👌🤣
MKemalinAnnesi Aslanannesi2 geçen hafta bir yaş kontrolümüz vardı 8. 500 kilo hemşire normal dedi bebeğim çok az yiyor iştahsız
Aslanannesi2 Birdunyabircennetannesi 12 aylığız bende merak ediyorum iki güne öğreniriz inşallah iştahı nasıl bu arada
biruykusuzanne Birdunyabircennetannesi benimki de 16 aylık oğlum var. 15 kilo çok mu fazla yan😔 ama baba tarafı çok iri yapılı acaba yapısı mı var ki
Tomvejery homosapiens hemsirenin dediğine göre diyorum kilosu geri kalmıs dedi 1 yas kontrolünde ama sen abisi minyon buda minyon sorun yok demiş