Sürüm geç geldiği için biberona alışmıştık sonra da göğsümün ucu küçüktü tutamamıştı sarılık olmasın diye aç bırakmak istemedim 2.500 doğdu ağzı da çok küçüktü o yüzden tutsun diye zorlamadım sütümü sağıp biberona devam ettim ama her gün alamasada tutuyordum mememi sağarken göğüs ucum büyüyordu her büyüdüğünde emzirmeye çalıştım öyle öyle tutmaya başladı ve artık emebiliyor arkadaşlar bende sonunda biberonu bıraktırmaya karar verdim çünkü bebeğim artık emebiliyor 👍🏻 Diğer bebeklerin aksine gece değil gündüz iyi tutuyor ağlarken kolay kapıyor gece ağzını açmıyor açsa da emmiyor ağzında bekletiyor uykusu ağır geliyor miniğimin şimdilik gündüzleri meme geceleri biberon şeklinde ilerleyeceğim biberondayken 2 saatte bir 75 ml içerdi şimdi doyduğunu nasıl anlayacağım bilmiyorum 🤷♀️ sağlık ocağında ki hemşire her ağladığında emzir demişti ama benim bebeğim kolik uykusu dışında ağlamadığı dakika yok 😂