Merhabalar. 12.5 aylık kizimin sacları cok cansız dogdugundan beri pek sacimiz yok. Hafif tepelerinden uzamaya basladi ama yanlari kisa daha 🙂 acaba uzaması icin bir yağ felan sureniniz varmı. Bu arada hic kazitmadik. Sadece merakimdan soruyorum .iyi gunler.