Ceylinadam5 Bebegım 15 günlk günde kalkıp emip uyuordu 1 bucuk saat falan uyrdu dunden berı yarm saat 10 dakkada bır uyanıp duruyor ne yapmalıyım gecede cok sor uyutum neden boyle yapıyo ya
redgiller Ceylinadam5 15. Günden sorna gaz sancıları baslıyor gazı olabilir artık eskisi gibi olmaz yani ilk 15 gün hemen hemen her bebek yer uyur doktorum demişti
redgiller Ceylinadam5 bebekten benege değişir beyaz gürültü sesleri açın emziriyorsanız yediklerinize dikkat edin gaz masajı yapın