Kızlar oğlum 10ay 15 günlük 5 aylikdi emziği bıraktı kendiliğinden ama benim çok hoşuma gidiyor emzik emen çocuk tekrar alışsın istiyorum eşim kızıyor alıştırma geri kolay kolay bırakamaz diye sizce tekrar alistirayim mi yoksa alismasin mi kararsız kaldım nasil alışır onuda bilmiyorum