Kızlar merhaba hiç iyi değilim yatağım yüksek ve bebeğim oradan düştü kafasının üstüne , 9 aylık. Çok ağladı kesik kesik 😢 takip ettim kusma olmadı 2-3 saat uyutmadım alnında şişlik morarma var ve tabi mutsuz hala. Doktora götürmedik hasar vs olmaz umuyorum kafasında iyi şeyler söyleyip beni rahatlatın ne olur