Ay cidden artık doğum şeklinin kilo vermeyi etkilediğini düşünüyorum
11 ay oldu doğum yapalı sezeryan doğum yaptım 11 ayda bi insan hiçmi zayıflayamaz yaa.
Emziriyorum haliyle emzirdikçe acıkıyorum abartmadan yiyorum hareketliyimde kızımın arkasında 5-6 bin adım atıyorumdur her gün
Ama gel görelim gram gitmiyor
Etrafımda normal doğum yapanlar hemen vermiş kiloları ip ince olmuş bi ben verememişim gibi hissediyorum Annemde diyo sezeryan olanlar zor veriyor kiloyu zaten kilo sıkıntım var bünyem almaya meyilli.
Şimdilik 10 kg versem süper olacak benim için aralıklı oruca başladım bakalım inşAllah devam ettirip amacıma ulaşabilirim🤲