Miniko25 Bebeğimin altını alırken bazen sudocrem sürüyorum acaba o mu vajinasının içine girip kalıntı oluşturuyor yoksa başka birşey mi bu başına gelen var mı? Beyaz tabaka ya da mantar mı ki koku falan yok parmağımla ezdiğimde tereyağ gibi dağılıyor
Betul-08 Miniko25 bebeğiniz sanırım bir kaç aylık bir bebek sakın onları temizlemeyin bizdede vardı ben doktora sordum dışarıdan gelen enfeksiyonlara karşı koruyor onları temizlemek için uğraşma dedi sadece altını silerler üsten aşağı silibilirsinzdedi
Albunea34 Miniko25 orasina sürmeyin hic bisey.bende hep sudocrem surerdim dediginiz gibi beyaz gibi oluyordu bazen sonra bi baktim vajjna yapisikligi oldu..islak mendil pişik kremi vajinasinin oldugu bolgeye surmeyin.pisik icin oraya sadece vazelin sürün..
Miniko25 Betul-08 bebeğim 4.5 aylık o dediğiniz koruma amaçlı olan şey olduğunu sanmıyorum bazen var bazen yok çünkü
Miniko25 Albunea34 iç tarafına sürdürmüyorum bacak aralarına bir de göbek altı bazen tahriş oluyor oraya içine nasıl gidiyor anlamıyorum ama bundan sonra daha da dikkat ederim teşekkürler
Serp-n-il Bana dpktor beyazlık olduğunda temizle enfeksiyon kapar demişti bende hafif siliyorum o yüzden ıslak mendili sıcak suyla yıkayıp siliyorum üstten