05072022 merhaba, hastalık döneminde sabah aksam siz Yogurda sarımsak karıstırıp yiyin sütünüzden ona gecer, normal zamanda da haftada bi iki kez yapın bagısıklığı güçlenir, ek goda döneminde meyvesine, yogırduma karıstırıp verebilirsiniz. Deneyin en azından, Rabbim şifalandırsın inşallahh ❤️