Kızlar bebeğim 3.5 aylıkken parmak emmeye başladı özellikle uyurken uyandığında parmağını emip geri uyuyordu gündüzde sürekli emiyordu herkes ay bu parmağını emer şöyle böyle yorumlar yaptı canımı sıktı. Birisi o dönem bebeklerin parmak emdiğini çoğunun sonradan bıraktığını parmak emmenin 1 yaş ve sonrası sıkıntı vereceğini söyledi bende kafam takmadım elini hiç çekmedim sadece 1 ay parmağını emdi ve bıraktı yani bu dönemler normal ve geçiyor sonradan kısıtlamayın 🌼