Esra43 yeterli canım aynı tereddutteydim inanki. Diğer kablolu suourgemi açmıyorum bile. Onu açana kadar dyson la bir odayı süpürürum. Bir de o kadar kullanışlı ve temiz ki. Detaylı temizlik yaparken yeterli olmaz diyordum şimdi detaylı temizliği dysonla çekmesine ev pis hissediyorum. Ama sana tavsiyem v15 i kolun kaldırırsa al orda denemede belli olmuyor ama eve gelince bir odayı supururken çok ağır olduğunu farkediyorsun. Ben v12 aldim 2.2 kg. Kolum bazen son odada bunda bile ağrıyor (detaylı temizlikte ama). Ama günlük süpürgelerine ağrıtıyor v12. Mesela ben kesinlikle v15 i sevmedim hem ağır hem tuşa basmak gerek sürekli.