mucizelerim06mirza-mom İki buçuk aylık bebeklerimin pamukcugu geçmiyor anne sütü ve mama aliyolar suda iciriyom mama sonrasi mikoststin geçirmedi karadut özü kullandım karbonatlı suyla siliyorum yok dilleri bembeyaz çözüm önerisi lütfen çok üzülüyorum gecmiyoo
Prensannesiyimm mucizelerim06mirza-mom doktora götürdünüzmü bizimde o aylar o şekil dilinin üstü bembeyazdı ne kullandiysam gecemdi doktora gittik dikinin üstü süt lekesi bebeklerin dilleri bizim gibi olmadığı için süt kalırmış üstünde su içir geçer zamanla dedi öylede oldu zamanla geçti doktora gitmmediysejiz eğer gidin bisuna ilaç kullanmayın
Beraninannesii mucizelerim06mirza-mom Doktora görürseniz ilaç verecektir muhakkak 2 günde geçti bizimki .
mucizelerim06mirza-mom Prensannesiyimm gittik doktora mama sonrası su ver dedi ve mikoststin verdi ama hala aynı dilini çıkarıp duruyo ikiside acırmi diye düşünüyorum
Prensannesiyimm mucizelerim06mirza-mom acısa agalr ve süt icmezler annesi doktora tekrar gidin pamukçuksa eğer agizin içine yayıla bilir çok geçmiş olsun inşallah geçer