Ben sabah uyandığında, gün içinde bir kere, bir de akşam yatıracağım vakit ( toplamda 3 kere) 1 ml sağ, 1 ml sol olacak şekilde yapıyorum. Çok doluysa 2 ml sağ, 2 ml sol yapıyorum. (Bebeğim 2 günlük olduğundan beri bu şekilde yapıyorum. Şu an 3 aylık)