2 günde bir oluyor bebeğim daha 4 aylık prematüre doğdu. Geğiriyor çok ufak sonra ağzından sümüksü bi yapıda balgam gibi içinde süt kesiği var ağızından çıkarıyor. Daha önce yaşayan var mı anneler?
Normal mi böyle olması daha ilk bebeğim çok donanımlı değilim