Pandemi zamanı 4 yaşında başladı bizim ki
Hemen psikolog desteği aldım
İlaç verilmedi
İlk 2 saat içinde oluyor özellikle hastalık zamanları nüksediyor
2 yıl evimden başka bir yerde kalmadım
Uyuyunca ilk 2 saat çıt çıkarmadım
Şuan 7 yaşında hala ara ara oluyor maalesef
Bir anne için çok yıpratıcı
Çaresi yok mu keşke bir ilacı olsa evladını o şekilde görmek insanı psikolojik olarak çok etkiliyor maalesef :(