kızlar 4 gün önce 40+3 de sezeryan doğum yaptım ilk iki gün sütüm iyiydi bebeğim de güzelce emiyordu dün ve bugün göğüslerim iki katı oldu resmen çok sert omuzlarımı sırtımı dik tutamıyorum çok ağırlaştı ucu bile çok sert el pompasıyla sağıp biberonla veriyorum 2 gündür dün gece çok ağrıdan yatamadım göğüslerim yüzünden dikişlerim patlıyordu hastaneye geldim mastit olduğumu söylediler göğüsümü sağdılar elektrikli pompayla ama hala çok sert benim de sağmam ve bebeğimi sürekli emzirmem söylendi ama ucu çok sert olduğu için bebeğim emmiyor sizce ne yapmalıyım bu nasıl geçecek bebeğimi emziremediğim için suçlu hissediyorum başına gelen var mı