Aras210922 Selam anneler sorum başlıkta d vitamini kullanıyor musunuz kabızlık yapıyormuş çünkü bebeklerde kararsız kaldık . Yada kullanıyorsanız kabızlık yaptı mı 😣😣
anne_29 Aras210922 ben kullanıyorum doğduğundan beri canım. Şükür sıkıntı yaşamadık. Tam aksi, kemik gelişimi için çok önemli.🌸
Efuli6161 Aras210922 1yaşında kıxım doğduğundan beri aksatmadım karadeniz bölgesindeyim malum zaten hava çoğunlukla kapalı d vitaminini doğal olarak almak zaten çok zor bir şeymil takviye kullanmak zorundayız..kabızlık hiç yapmadı, deca-tabs kullanıyorum içinde başka vitaminlerde var tavsiye ederim
eylul19 Aras210922 evet kullanıyoruz kabızlık falan da yapmadı.ocean kullanıyorum.bıngıldak kapanması ıcın aksatmamak gereklı
Nefin Aras210922 anne sütünde ve eğer alıyorsa mamada d vitamini var o yüzden biz ne sağlık ocağının verdiğini kullanıyoruz ne de ayrıca aldık. D vitamini önerilmesinin sebebi sosyo-ekonomik durumuna göre çocukların- bebeklerin yetersiz beslenmesine takviye olarak veriliyor, her bebek aynı koşullarda beslenmiyor ayrıca söyledikleri gibi bıngıldağın kapanmasının d vitamini ile ilgisi yokmuş çocuk dr sordum. Bıngıldağın kapanması genetik özelliklere göre değişiyor dedi.
Fatimaafr Sağlık ocağının verdiği kabızlık ve gaz yaptı bizde ocean kullandım çok iyi geldi. Kesinlikle kullanılması gerekli bence
Demeteymenim İlk doğduğundan beri tabiki kullaniyoruz çok önemli çünkü diş ve kemik gelisimi acisindan. ocean marka kullaniyorum kabizlik sorunu yasamadik biz 🤗
Dildarhatun Sağlık ocağının verdiği monovit kabızlık değil de huzursuzluk yaptı. 1-2 gün kestik normale döndü çocuk Oceon 400’lük dil altı sprey var. Her sabah yanağının içine doğru bir kere sıkıyorum. Çok şükür bir yan etkisini görmedik. Deneyebilirsiniz
livanurvealpinannesi61 Nefin alakası yok mamada ki d3 vitaminin bebeğe hiçbir faydası yoktur ben mama kullandım anne sütü aldı d3 vitamini düşük çıktı.mamada varsa neden düşük çıktı banada doktor 2 yaşa kadar kullanılması gerek demişti kışın özellikle kullanmak gerek.
livanurvealpinannesi61 Aras210922 ocean kullandım kullanmayı bıraktık değeri düşük çıktı kullanılması gerek. Şuan tree d vit kullanıyorum kabız yapmıyor memnunum bakabilir siniz içeriği de temiz.
Kleopatraaaa___ Aras210922 Sağlıkocağından verdikleri aşırı kabızlık ve gaz yaptı farkettik ondan olduğunu bıraktık.. Ocean aldık çok memnunuz çok şükür diğer sıkıntıları gitti ve kesinlikle D vitamini kullanmalısınız.