Kbraaa61 11 ci ayda benimki de öyleydi bağırsakları hızlı çalışıyor galiba. Gün içerinde biraz fazla yerse yapıyordu günde 4 kez falan ama şimdi yapmıyor 14 aylık oldu.vide üzüm erik kavun yani bağırsak çalıştırıcı şeyleri gün aşırı verdim ben onunda etkisi var. Mesela bugün üzüm veriyorsam yarın elma öbürgğn kavun diğer gün şeftali bu şekilde