Karacahalime Kızlar bebeği 4 aylık olup bişeyler yedirmeye başlayanlar varmı herkes bişey diyor tabi her doktor da öyle farklı konuşuyor ben anne sütü veriyorum maşallah iştahlı da istiyor meyve felan sizce ne yapmalıyım neler verilir
Ysgl26 Karacahalime doktorunuz ne diyorsa öyle yapın. Başlayın diyosa başlayın emmeye devam etsin diyosa emsin.. kendi başınıza karar vermeyin ek gıda işine. Erken başlamak yarardan çok zarar getirir. Bebeğin kilo alımına kan değerlerinr göre karar verelim 4. Ayda dedi doktorumuz
Buket_D Karacahalime Her bebeğimn bağırsak gelişimi farklı. Ayına göre iyi kilo alıyorsa neden ek gıdaya başlamak istiyorsunuz?