senbanabaksana O kadardan bir şey olmaz diye düşünüyorum. Eşimde geçen gün incir vermiş baya bi incir yemiş, bende tedirgin oldum ağır gelir diye ama çok şükür olmadı. Ama dediğim gibi cevize baslayın bence hem sağlık açısından çok önemli, ben 3 gün kahvaltısına koydum 2-3 tane şeklinde mesela, ekstra denemediğim bir şey denemedim 3 gün alerji yaparsa anlıyım diye. Sizde öyle yapabilirsiniz