ayseeeasln21 Güzel anneler merhaba kızım 1 yaşında 6 tane dişi var bebeklerinizin dişlerini ne zaman fircalamya başladınız macun kullanmaya gerek var mı varsa öneri istiyorum . Şimdiden çok teşekkür ederim
tosbikannesiiiiiii ayseeeasln21 az önce bende onunla ilgili bi makale okudum 😊 1 yaşından itibaren fırçalanabilir yazıyordu
Alpitom ayseeeasln21 1,5 tan itibaren başladık çünkü dişleri geç çıktı. Macun da iki yaş diye duymuştum yeni yeni vermeye başladım ama asla diş fırçalamayı sevmiyor nasıl alıştıracağız bilmiyorum
MinnakvLiva ayseeeasln21 dişleri çıkmadan başlamıştım 4 5 aylıkken hergün fırçalamaya başladım şimdi 26 aylık kendisi fırçalıyor günde 2 kere
ayseeeasln21 tosbikannesiiiiiii Çok teşekkür ederim :) peki hangi tür dış fırçası kullanmak gerek acaba bir sürü model var
ayseeeasln21 Alpitom Beraber yapsanız belki heveslenebilir yada oyuna cevirebilirsiniz. Çok teşekkür ederim bu arada
MinnakvLiva Karla doktor öyle önerdi zaten damaklarını fırçalamak gerekiyor diş çıkaran çocuğun yoksa ağrı çeker
Rosa0105 Karla ağız temizliği için ben ek gıda sonrası karbonatlı suya tülbent ile ağız temizliği yapıyordum fırçalama olayına 1 yaşında başladık biz
Ysmn11-11 MinnakvLiva ne ile fırçaladınız acaba b3nim bebeğim 6. Atında dış çıkaracak şu ara çok huysuz ağrısı mı var bilemedim eğer öyle ise ben de fırçalayayım benim doktorum demedi bana birşey
sarilokumumm ayseeeasln21 yaşından sonra diş çıkardı parmak fırça ile temizliyordum 21 aylığız 16 aylıktan beri diş fırçasına geçtik ben fırçalıyorum karşısında o da yapıyor mümkün değil benim fırçalamama izin vermiyor
Demirac19 sarilokumumm benim bebeğim de 21 aylık oda bırakmıyor benim fırçalamamı ama mecbur oyun la şarkıyla bir şekilde bizim fırçalamamız gerek, yoksa yeterince temiz olmaz. Bizde önce bebeğim fırçalıyor sonra ben fırçalıyorum dişlerini