Aselikoommm sadece uykuya geçişini kolaylaştırıyor baybay . Bazen uyuması gerekirken uyumuyor o sırada baybay veriyorum 15 dkda uyuyor. Biz şuan 13 aylığız ve 1 aydır doğru düzgün uyumaya başladı. Gündüz uykularına takılma, rutin uyuması gerekiyor şukadar uyuması lazım gibi laflara takılmamak gerekiyormuş. Açıkçası yeni yeni uyumaya başladı. Ya diş çıkartıyordur veya karnı ağrıyordur geceleri bu yüzden sık sık uyanıyor. Yada gündüz fazla uyuyordur buna da dikkat edin. Destek almaya çalış eşinden, geçiyor bu günler, büyüdükçe uyumaya başlıyor. Benim kızımda ayrıcı çok hareketli 10 aylıkken yürümeye başladı bunlara rağmen uyumuyordu.