Ysgl26 Bi hafta sonra yan yatabilmiştim ancak .. hamileyken allahım bi doğurayım hep sırt üstü yatıcam diyodum sezaryen olunca da sırt üstü yatmaktan fenalıl gelmişti 😅
mysa2 Ceylinadam5 valla 2. Günden itibaren yan yattım ben öyle rahat ediyordum zaten diğer türlü asla uyuyamam 😊