Hamileyken 1 dolgu 3 tane dişimi çektirdim.Dogumdan sonrada 1 tane 20lik dişimi çektirdim direk emzirdim verilen lokal anestezi olduğu için süte geçmeden vücuttan atılıyormus doktor emzirebilirsin demişti hicbir sıkıntı da yaşamadım. Hamileyken emzirirken diş çekilmez diyenler yüzünden aylarca diş ağrısından ağladım halbuki hiç gerek yokmus beklemeyin sizde gidin