Deletedmom_37 anneyimben25 ben daha çok abartmışım 😄1 yasında uyurken hala pusette sallayıp uyutuyorum pratik oluyor ama uyurken normalde kullanmıyoruz
Lulemom anneyimben25 5 ay kullandım. Aslında kızım minikti daha da kullanırdım ama çok hareketliydi. Rahat hareket etsin diye bıraktık
Sumeyye068 Biz de 8. Aya kadar kullandık artık içinde durmamaya başlayınca oto koltuğuna geçtik 1 hafta önce 😊
Kplnnn Hiçinci aya kadar bebek arabam yatarlıydı ayarlanabiliyordu hiç kullanmadım puset öylece kaldı evde de anakucağında falan uyurdu veya yanıma dururdu
Nazlican anneyimben25 9 aylık tatil e gittik. Arabada pusetinde uyuttum uzun yolda,sabitlemek de gerekli diye. yani hala kullanıyorum.
annebenanneoldum Elalem 1 yaşına kadar kullanıyor benim oğlan 4 aylıktan beri pusetten kalkmak için direniyor.. bir ay daha zor oturtucam galiba hem ağlıyor hem de biraz sığmıyor 😬 5.5aylik