35izmir nazlimom_ Foça yorgurdundan yapıyorum ben hatta doktor yapamazsan yoğurt vakitsizlşm vs durumunda Foça yoğurdu da verebilirsin dedi yoğurdum da çok güzel oluyor çok tatlı 🥰
duyguluanne nazlimom_ merhaba ben sütü şarküterilerde satılan jersey sütlerden alıyorum mayasını da vivo probiyotik mayayla mayalıyorum ben yoğurt yapma makinasıyla yapıyorum o yüzden tarif veremiyorum
Fusunf 35izmir teşekkürler 💕 bulursam bende alayım benimki yoğurt yemiyor tatlı oluyor demişsiniz belki öyle yer