Sevgili anneler;
Bebeğime 4 aydır anne sütü ve mama olarak gidiyorduk artık stüm çok az geliyor 40 cc falan toplasan günde. Mama olarak sma optipro kullanıyorduk, Bu süreçten sonra comfort olana mı geçmeliyim? İnternette ikisinin farkı yazmıyor ama burada hep okuduğum şey; anne sütü yoksa comfort olan kullanılmalı diyor. Kafam karıştı