Prensesannesi28 harika olmuş. Ellerinize sağlık. Bende geçen yıl kapladım mutfak dolaplarımı. Hem değişiklik oldu, hem de temizliği çok kolay oluyor. Yağ tutmuyor kapladığımız kağıtlar.
kurabiyem28 kapladığın dışarıdan asla belli olmuyor. Kapağı açınca belli oluyor. Defter kapağı kapladığınız da iç kısımda kalan görüntü gibi oluyor yani. Fakat bazıları içten de kaplıyormuş. Öyle de yapabilirsiniz. Ben o görüntüden rahatsız olmadığım için içten kaplama yapmadım. Öyle yapınca maliyette artıyor zaten
Hatta resim atayım
