Zeynolii Kızlar merhaba bebeğim sallanmayı seven bir bebek aşırı gaz sancıları olduğu için rahatlıyor galiba sizce alınması gereken bir şey mi kullanışlı olur mu ? Kullandığınız markalar varsa memnun kaldıklarınız neler ?
gizem19_ Zeynolii canım ben aldım bagi’nin otomatik ana kucağı en fazla 3-4 kez kullandık şuan satıyorum istersen bilgilerini atabilirim.
dunyaharikasi Zeynolii wind ini bulursanız tabi ki nuna alın derim. 50 kiloya kadar taşıma kapasitesi var. Diğer tüm otomatikler maksimum 9 kilo, zaten bebek alışırsa çok zor bırakırsınız ve bir dünya para 9 kilo için
OncedenGurme Zeynolii joie sansa kullandım. 4 ay gece gündüz onda uyudu elim ayağım gibi olmuştu evde
gizem19_ Zeynolii Karaman da yaşıyorum fiyatı 1500 TL Ebebekten alındı 1.5 senesi garantisi var kutusumevcut. Dokunmatik ekran, hız kademesi ayarı ve zaman ayarlayıcısı vardır, içerisinde müzikleri mevcut. Usb ve Bluetooth la bağlanabilirsiniz. Hem elektrikli hem pilli kullanımı vardır. Uzaktan kumanda ile kontrol edilebilmektedir. Sinekliği de mevcut. Sineklik çıkabilir. Resimlere buradan bakabilirsiniz https://resimyukle.io/g/qXvRjnZhe9F